Vandaag gingen we BOOTEN

7 augustus 2015 - Kelowna, Canada

Vandaag ginen we met de speedboot van Paul en Rianne naar het Okanagan meer om daar lekker te boaten. We namen de band en de airchair mee en daar gingen we! Het was super gaaf om met 40 kilometer per uur met de band achter de boot te surfen.  Na 3 minuten over het water gestuiterd te hebben ging Mirthe, al kaatsend, van de band af. Niet veel later volgde Martijn. 

Nadat we met de band hadden gevaren gingen we over op de airchair. Dit is een stoeltje, op een breede ski, met een soort zwaard eronder. Als je genoeg snelheid had tilt het zwaard je een stuk uit het water. Super gaaf natuurlijk. Als het lukt. Bij Paul en Rianne lukte dat. Bij Mirthe, Martijn en Rene wat minder. Martijn ging eerst. Na wat ploeteren lukte het hem om heel even recht op het water te komen. Vervolgens ging Mirthe. Dat ging wat minder, maar het lukte haar uiteindelijk ook. Als laatste, Rene. Ging goed, maar geen van ons drieen werd echt uit het water getild door het zwaard.

Na een middagje op het water gingen we weer met de boot acherop de trailer naar huis.

Het was weer helemaal leuk

 

Joe!

1 Reactie

  1. Leone:
    8 augustus 2015
    Hai Allemaal,
    Klinkt superhard!
    Alvast een goede terugreisgewenst!

    Groetjes,

    Leone