22 juni: een paar dagen voor vertrek.
22 juni 2008 - Castricum, Nederland
Hoi,
we gaan over een paar dagen met het vliegtuig naar canada.
ik vind het heel leuk dat ik er naar toe ga.
ik hoop dat ik daar veel leuken dingen kan doen zoals:zwemmen in het bad van paul en rianne.
groetjes van martijn

Ik bel morgen wel even........
Monique
Wat leuk jullie gaan nu eindelijk een keer naar Canada!
Hoe lang gaan jullie weg?
Heel veel plezier lekker genieten en wij zullen jullie belevenissen wel lezen.
Doe vooral de groeten aan de teeuwetjes.
Liefs,
Richard en Rina