22 juni: een paar dagen voor vertrek.

22 juni 2008 - Castricum, Nederland


Hoi,

we gaan over een paar dagen met het vliegtuig naar canada.

ik vind het heel leuk dat ik er naar toe ga.

ik hoop dat ik daar veel leuken dingen kan doen zoals:zwemmen in het bad van paul en rianne.

groetjes van martijn

 

 

Foto’s

2 Reacties

  1. Monique:
    22 juni 2008
    Leuk zeg, Zullen er zeker naar gaan kijken!
    Ik bel morgen wel even........

    Monique
  2. Richard en Rina:
    23 juni 2008
    Hi Rene, Inkie, Mirthe en Martijn,
    Wat leuk jullie gaan nu eindelijk een keer naar Canada!
    Hoe lang gaan jullie weg?
    Heel veel plezier lekker genieten en wij zullen jullie belevenissen wel lezen.
    Doe vooral de groeten aan de teeuwetjes.
    Liefs,
    Richard en Rina