De RV halen.

15 juli 2015 - Richmond, Canada

Vandaag gingen we de Camper RV ophalen. Vanuit het hotel werden we opgehaald en werden we naar het dorpje Delta gebracht. Hier werd alles uitgelecht over hoe de RV werkt en wat je allemaal wel en niet moet doen.

Toen we klaar waren om te gaan zijn we eerst naar een supermarkt geweest. We hadden namelijk bijna niets bij ons qua eten. Nadat we de winkel hadden leeggekocht zijn we richting Stevenston Village gegaan. Hier is een serie genaamd ‘Once upon a time’ opgenomen. We hebben even door het dorpje gelopen en zijn daarna wat gaan drinken aan de haven.

Na een uurtje zijn we weer gaan rijden. Al snel kwamen we bij een leuk parkje aan het water. Hier hebben we de RV neergezet en en zijn we wat eten gaan maken. We waren eerst van plan om nog een stukje door te rijden naar een camping om daar te overnachten. Maar daar hadden we eigenlijk helemaal geen zin in dus hebben we de RV achter een huisje gezet om er daar te overnachten.