Voorbereiden

22 juni 2008


We zijn ons aan het voorbereiden op de zomervakantie. Europa ingeruild voor Kelowna Canada!

Als het even gaat doen we verslag van onze reis. Dus ..... stay on the line. Meld je aan voor een mailtje zo af en toe.

 

RIMM

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

7 Reacties

  1. Rene:
    22 juni 2008
    Tjee, wat een leuk initiatief. Klasse man. Je bent echt weer top bezig.

    Rene Z.
  2. Gerard en Janine:
    22 juni 2008
    Jullie staan alle vier leuk op de kiek. Ik kom dinsdag nog even langs met een vakantiepakketje, zodat jullie ons niet helemaal vergeten. And of course we stay on line.......
    groetjes Janine.
  3. cees en saskia:
    22 juni 2008
    Mooie foto, dat belooft wat.... We willen graag op de hoogte blijven maar terug mailen vanaf de boot zal moeilijk gaan.Voordat jullie vertrekken bellen we nog (als we jullie te pakken krijgen tenminste)
    Dikke kus Cees, Sas en Sandro
  4. Rianne:
    22 juni 2008
    Hee Zaaltjes, we kijken erg uit naar jullie komst. We hebben al grootse plannen voor de kids op de "spietboot". Nog 4 nachtjes slapen.........
    dikke kus voor jullie allemaal en tot gauw!
  5. afra:
    25 juni 2008
    Hee lieve tante, oom, neef en nicht,
    HEEEEL veel plezier in CANADA!!
    Zet hem op met die lange vliegreis!

    groetjes
    Afra
  6. Ans Zaal:
    25 juni 2008
    Lieve Rene, Ingrid, Martijn, Mirthe
    Lieve schatten van je Lieve (O)Ma hele fijne tijd
    en de groeten van de hele hap.
    Groeten aan de Fam. Teeuwen.
    Dikke kus en tot mails.
  7. jan zaal:
    26 juni 2008
    Dat gesprek op de telefoonbeantwoorder, was creatief. Canada is inderdaad met een C.
    En verder voel ik me gewoon in de steek gelaten, afijn gaat wel weer over. Fijne reis!

    jan