Arrive.

27 juni 2008 - Kelowna, Canada

We zijn aangekomen in kelowna. Na een fikse wachttijden op schiphol, een goede vlucht en flinke rit door canada zijn we aangekomen bij onze vrienden Paul en Rianne. 14.30 uur lokale tijd zijn we aangekomen in Vancouver. Om 20.00 uur (5.00 uur nederlandse tijd) liepen het hollandse kasteeltje in. Met een rondleiding achter de kiezen gaan we even wat drinken bij kletsen. Ik probeer vrijdag wat foto's en een verhaaltje te plaatsen.

Rene

Foto’s