Nu en de de plannen.
2 en 3 juli
We zijn twee juli niet zo vroeg op weg gegaan naar een “waterslide park”. Of te wel een beperkt aantal zwembaden met een groot aantal glijbanen en een “wild river”genaamd “double trouble”. Na een rit van een uur langs meren en dalen langs Vernon, kwamen we aan bij Atlantis. Op de toegangsprijs hoef je niet te letten. Voor zo een 85 dollar heb je al toegang voor drie volwassenen en drie kinderen. Buiten de medicatie om na de kassa je hartfrequentie weer omlaag te krijgen. Het was weer erg warm maar dat was redelijk te harden in dat zwembad. Kids hebben zich helemaal suf gelopen en gegleden. Aan het einde van de dag samen een aantal malen de wilde rivier af gegaan op grote banden. Veel gelachen en geprobeerd alles heel te houden. Het ging er af en toe wild aan toe. We zijn laat vertrokken en hebben op de terugweg pizza gehaald die we thuis op hebben opgegeten. Na het eten zijn de kinderen met Rianne een leuke dvd gaan kijken en ben ik met Paul en Ingrid de vouwcaravan gaan halen bij Mathilde en Hans. In het soms wat onmatige Canada zijn er toch nog mensen die het praktisch en betaalbaar houden. Het was een oud beestje dat na een uitleg zelfs door ons op te zetten was. We hebben de volgende dag de caravan zelf opgezet en dat ging goed. In de avond nog even lekker zitten kletsen met een wijntje erbij. 3 juli zijn Ingrid en Rianne de stad ingegaan voor wat `girltalk` en shopping. Jammer dat er met het vliegtuig niet zoveel mee terug kan naar Nederland. De kinderen hebben een hangdagje thuis, wat in combinatie met het iets minder warme weer wel even op zijn plaats was. Waarschijnlijk ga ik vanavond met Paul wat mountainbiken. Morgen heb ik even niet scherp wat we gaan doen. We willen zaterdag nog een dagje met de boot weg. Zaterdagavond gaan we een nederlands feestje mee pakken. Schijnt groot aangepakt te worden. Zondagochtend gaan we richting de rocky´s. Betekent eerst naar Wells gray park en na een paar dagen verder door. We blijven 10 dagen samen waarna wij met de camper door gaan en P en R naar Kalowna teruggaan.
Voorlopig weer de groetjes,
Zie de foto´s.
Rene

verzenden
Vandaag 5 july, de Kromme Rijn gevaren in kajak. Niet eerder ervaren, dat erin een vaartocht van 22 km zoveel culuur historisch (kastelen, sluizen), dorpen, landschappen en landgoederen kunnen zijn (kersen boomgaarden, met verschrikkers, touwen met bellen. vogelschutters enz.
Tot vanavond, iedere dag hot sommer.
Tom en Rianne dus ook op vakantie, ik ga waarschijnlijk inschrijven voor de kajak tour door POLEN, moet Tom dus een maatje zoeken om te zeilen.
Voor Ma komt er een super programma (zondag aanstaande). De polder in, zij met Uschi en andere oudjes in een motorboot, de jongeren in een kajak.
So far so good,
jan